loading...
پایگاه سرگرمی زیتون
زیتون بازدید : 297 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

دارم تو خونه رو ترد میل می دوم، برادرم میاد می گه داری می دوی لاغر کنی؟
پـَـ نه پَــ! کلاسم دیر شده عجله دارم!
فرستنده: معصومه

پشه نشسته روی پام، دستم رو برده ام بالا، بزنمش یهو داداشم می گه: می خوای بکشیش؟!
پـَـ نه پَــ! خونش رو خورده می خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش!
فرستنده: عرفان

توی یاهو چراغ آیدیم روشنه، دوستم پی ام داده آنلاینی؟
پـَـ نه پَــ! این جا شمع روشن کرده ام محیط یاهو واست رویایی شه!

سر امتحان برگه تقلبم رو در آوردم دارم می نویسم، مراقبه دیده می گه تقلبه؟
می گم پـَـ نه پَــ! دعای ابوحمزه ثمالیه!

سر جلسه کنکور رفتم به مراقب می گم یه سوزن می دید؟ می گه می خوای کارتتو بزنی به سینه ات؟
پـَـ نه پَــ! می خوام دکتر بازی کنم!

توی اتوبوس پیرزنه کنار صندليم وايساده، پا شدم، می گه یعنی بشینم؟
می گم پـَـ نه پَــ! وایسادم با هم تانگو برقصيم تماشاچی ها شاد بشن!

به بقاله مي گم هزاري بهتر از اين نداري؟ مي گه پاره‌ است؟
پـَـ نه پَــ! امام توش خوب نيافتاده!

یک ساعته از بیرون صدای قار قار میاد... داداشم می گه صدای کلاغه؟
پـَـ نه پَــ! قناریه، متال می خونه!

رفتم توی آپارتمان، دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش می کنم، همسایه می پرسه نذریه؟ می گم پـَـ نه پَــ! با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 2,298
  • بازدید سال : 10,551
  • بازدید کلی : 297,477