loading...
پایگاه سرگرمی زیتون
زیتون بازدید : 232 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

سلام

امروز می خوام به سایت بازی رو معرفی کنم که بسیار جذاب هستش که بازی های فلش آنلاین زیادی داره که خیلی زیبا هستند

من خودم هر روز به این سایت سر میزنم و هر روز بازی های جدید تری رو بازی میکنم

خوبی این سایت اینه که توضیحاتش فارسی هست و بازی هاش بر خلاف سایر سایت ها بسیار باکیفیت و جدید هستند

به شما هم پیشنهاد میکنم به این سایت برید و از بازی هاش لدت ببرید

برای انجام بازی های این سایت نیاز به فلش پلیر برای مرورگرتون دارید که اونو می تونید از قسمت برنامه ها دانلود کنید

آدرس سایت هم هست bazilon.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 496
  • بازدید ماه : 2,285
  • بازدید سال : 10,538
  • بازدید کلی : 297,464