loading...
پایگاه سرگرمی زیتون
زیتون بازدید : 331 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (10)

 

 

 

http://dl-maziarfallahi.persiangig.com/35630_163792213662046_163003557074245_293289_8172069_n%20copy.jpg


دانلود با کیفیت 192


 حرفی نیست

گل نازم


دانلود با کیفیت 192 از سرور مدیا فایر

 حرفی نیست


گل نازم

 

حرفی نیست

دلم بشکنه حرفی نیست ، حقیقت رو ازت می خوام
بهم راحت بگو میری ، حالا که سرده رویاهام
نمی دونم کجا بود که ، دلت رو دادی دست اون
خودت خورشید شدی بی من ، منم دلتنگی بارون
یه بار فکر منم کن که ، دلم داغون داغونه
تو میری عاقبت با اون ، که دستم خالی می مونه
دلم بشکنه حرفی نیست ، فقط کاش لایقت باشه
میرم از قلب تو بیرون ، که عشقش تو دلت جا شه
دلم بشکنه حرفی نیست ، اگه تو یار و همراه شی
ولی می شد بمونی و ، کمی هم عاشقم باشی
نمی دونم کجا بود که ، دلت رو دادی دست اون
خودت خورشید شدی بی من ، منم دلتنگی بارون
همه فکرش شده چشمات ، گاهی دستاتو می گیره
یه وقت تنهاش نذاری که ، مث من میشه می میره
دلم بشکنه حرفی نیست ، فقط کاش لایقت باشه
میرم از فلب تو بیرون ، که عشقش تو دلت جا شه...

متن ترانه گل نازم

گل نازم دلم تنگه ، نذاشتن پیش هم باشیم
باید هردو جدا از هم ، شریک درد و غم باشیم
دلم تنگه واسه چشمات....
دلم تنگه گل نازم ، منم مثل تو دلگیرم
میدونم عاقبت یک شب ، از این دلتنگی میمیرم
دلم تنگه گل نازم ، نگی از تو جدا بودم
اگه پرسیدن اون کی بود، نگی من بی وفا بودم
دلم تنگه واسه چشمات....



آهنگ سریال قلب یخی با صداي مازيار فلاحي. دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال قلب یخی+دانلود اهنگ تیتراژ میانی قلب یخی+قلب یخی+دانلود+ترانه های جدید مازیار فلاحی در قلب یخی فصل ۲+مازیار فلاحی+دانلود اهنگ دلم بشکنه حرفی نیست مازیار فلاحی در سریال قلب یخی+دانلود اهنگ گل ناز از مازیار فلاحی در قلب یخی فصل دو+سریال ایرانی+دانلود آهنگ تیتراژ سریال قلب یخی، دانلود اهنگ تیتراژ سریال ... آهنگ زیبا سریال قلب یخی قسمت ۱۱ و ۱۲ با صدای مازیار فلاحی، دانلود اهنگ زیبا سریال قلب یخی با صدای مازیار فلاحی+دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال قلب یخی +دانلود آهنگ تیتراژ سریال قلب یخی، دانلود اهنگ تیتراژ سریال قلب یخی قسمت ۱۱ و ۱۲، دانلود تیتراژ سریال قلب یخی جدید، دانلود آهنگ تیتراژ سریال، سریال قلب یخی فصل دو مازیار فلاحی،وبلاگ مازيار فلاحي،مازيار فلاحی+دیگه دیره+تیتراژ جدیدقلب یخی +مازیار فلاحی+مازیار فلاحی+مازیار+قلب یخی فصل جدید+مازیار فلاحی دلم بشکنه حرفی نیست+مدیا فایر+لینک مستقیم+مازیار فلاحی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 2,426
  • بازدید سال : 10,679
  • بازدید کلی : 297,605